مرشد خوش هیکل : احترام به پیشکسوتان از آموزه های اصلی ورزش زورخانه ای است

صاحب زنگ ورزش زورخانه ای گفت: احترام به پیشکسوتان ازآموزه های اصلی ورزش زورخانه ای است که گاها مورد بی توجهی قرار می گیرد .
قاسم خوش هیکل در گفت و گو با خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین با بیان اینکه باید از تمام کسانی که در عرصه ورزش زورخانه ای تلاش کرده اند باید قدردانی نمود ، افزود: اگر امروز از ورزش زورخانه بهره های معنوی ودنیوی بسیار می بریم به خاطر تلاش بزرگانی است که بدون هیچ چشمداشتی برای این ورزش تلاش
کرده اند.

صاحب زنگ ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی تصریح کرد : درحال حاضر تعداد پیشکسوتان واقعی که دانش فنی و سطح علمی بالایی دارند به عدد انگشتان است و اینکه چرا این تعداد مورد بی مهری قرار گرفته اند، جای سوال دارد . وی افزود : هر سال تعدادی از این عزیزان را از دست می دهیم اما با این وجود سال به سال سراغشان نمی رویم و جالب تر اینکه وقتی آنها بارسفر برمی بندند همه از آنها یاد می کنند .
خوش هیکل خاطر نشان ساخت: من بیش از ۷۰ سال از زندگی خود را دربخش مرشدی پشت سر گذاشته ام و حالا که به کهولت سن رسیده ام حتی برای حضور در مراسم به عنوان تماشاچی یادی از من نمی کنند .
وی افزود : این درحالی است که در بسیاری از کشورها از دانش پیشکسوتان در جهت آموزش بهره برداری
می شود .
وی یادآورشد : من ۶۰ سال است که ضرب می گیرم و از ۱۷ سالگی ورزش را شروع کرده ام . الان ۹۱ سال سن دارم و صادقانه برای این ورزش کار کرده ام اما حالا که دیگر توان گذشته را ندارم انتظار دارم گاهی به من سر بزنند .
این پیشکسوت ورزش زورخانه ای با بیان اینکه عموم باستانی کاران عشق را سرلوحه کارخود قرار می دهند افزود : به حرمت سن وسال، آنها را در مراسمی که به نام شان برگزار می شود دعوت کنیم تا به لحاظ روانی ارضاء شوند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>