مرشد میرکاشانی : رخصت پهلوان متعلق به جامعه ورزش باستانی است

سید علی میر کاشانی مرشد زورخانه شهدای هفده شهریور در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی با حضور
رخصتی ها گفت : باید پس از دو ماه عزاداری سید و سالار شهیدان خود را آماده جشن بزرگ ولادت باسعادت نبی اکرم (ص ) و همچنین سالروز میلاد امام جعفر صادق (ع) کنیم و برنامه های ویژه ای در زورخانه ها که متعلق به خاندان عصمت و طهارت (ع) را با رعایت پروتکل های بهداشتی تدارک ببینیم .
وی آنگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره صاحب امتیاز فقید رخصت پهلوان گفت : این زورخانه از هم اکنون با دعوت از پیشکسوتان ورزش باستانی خود را آماده این مراسم خواهد کرد .
میرکاشانی که همیشه نسبت به تنها نشریه ورزش باستانی ، کشتی پهلوانی تعصب داشته است ، در حاشیه برگزاری مراسم ورزش باستانی اظهار داشت : خدا روح کریمی بنیانگذار نشریه رخصت پهلوان را قرین رحمت فرماید و سرسفره سید الشهدا و ابوالفضل العباس (ع) میهمان گرداند .
این مرشد خوشنام کشورمان گفت : زنده یاد کریمی همیشه حق می گفت و مدافع مظلومان بود ، برای کشتی و ورزش باستانی بسیار زحمت کشید پس بر ما واجب است که همیشه یادش را گرامی بداریم .
وی در ادامه افزود : عزت الله کریمی یکی از خادمین اهل بیت (ع) هم بود و عشق عجیبی به حضرت ابوالفضل العباس (ع) داشت و همیشه نیز از مولایش مدد می خواست.
میرکاشانی در جمع ورزشکاران با بیان اینکه جملگی ورزشکاران مدیون زحمات کریمی هستیم، افزود : او در میان ماست و همیشه زنده و جاوید است و خوشحالم که فرزندانش راهش را ادامه داده اند .
وی در ادامه با سپاس از زحمات و تلاشهای سازنده صاحب امتیاز فقید رخصت پهلوان در عرصه ورزش پهلوانی از فرزندانش درخواست نمود تا همواره مرام و معرفت پهلوانی را در عرصه ورزش زنده نگاه دارند و جز حقیقت چیزی را به رشته تحریر در نیاورند .
میرکاشانی در پایان گفت : رخصت پهلوان متعلق به جامعه ورزش باستانی است و من نیز قدردان زحمات آنان هستم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>