مدیر زورخانه پوریای ولی میبد: در روزهای کرونایی به حمایت مسئولین نیازمندیم

مدیر زورخانه پوریای ولی میبد در حاشیه افتتاح این زورخانه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: در این روزهای کرونایی باز هم به حمایت مسئولین و متولیان ورزش نیازمندیم. مرتضی جعفری نژاد خیر و حامی ورزش اظهار داشت :پس از دو سال و با حمایت اداره کل تربیت بدنی، شورای شهر، شهردار ورزش دوست میبد ،کار مرمت و بازسازی زورخانه به پایان رسید و چراغ این زورخانه برای بهره برداری علاقه مندان به ورزش پهلوانی روشن شد .
مدیر زورخانه پوریای ولی میبد با اشاره به اینکه این شهرستان پتانسیل‌های فراوانی دارد، ادامه داد :با داشتن ۱۸ زورخانه در شهرستان میبد همچون دیگر استان ها نیازمند حمایت ویژه هستیم و برای جذب جوانان و نوجوانان امکانات ویژه ای را هم باید فراهم کنیم.
وی اظهار داشت در این روزها که کرونا ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره ورزش وارد کرده است باید شرایط برای حضور اقشار مختلف مهیا شود لذا باید با رعایت پروتکل های بهداشتی ورزش را پیگیری کنیم تا به فراموشی سپرده نشود .
جعفری نژاد در پایان از خدمات کلیه عزیزان در امر بازسازی زورخانه تشکر کرد و گفت: از مهندس نقوی شهردار محترم میبد نیز کمال سپاس و قدردانی را دارم.
مراسم افتتاحیه زورخانه پوریای ولی میبد روز گذشته با حضور استاندار یزد و دیگر مسئولین استان و اعضای نشریه رخصت پهلوان برگزار شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>