پخش مجدد پهلوان هرگز نمی میرد به مناسبت تولد آقا تختی و روزکشتی

فیلم سینمایی پهلوان هرگز نمی میرد به تهیه کنندگی محمد کریمی به مناسبت فرارسیدن سالروز تولد جهان پهلوان غلامرضا تختی به روی آنتن می‌رود .
محمد کریمی تهیه کننده و کارگردان این فیلم ضمن تأیید خبر فوق به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: به مناسبت تولد جهان پهلوان غلامرضا تختی که به روز کشتی نیز نامگذاری شده است مجدداً فیلم سینمایی پهلوان هرگز نمی میرد روز پنج شهریور ۱۴۰۰ از آنتن شبکه دوم سیما و شبکه نمایش پخش خواهد شد.
تهیه کننده این فیلم با اشاره به اینکه پخش مجدد پهلوان هرگز نمی میرد را به روح پرفتوح عزت الله کریمی، محمد برسوزیان، منصورخاکی ،حسین ونکی و داریوش اسدزاده تقدیم می‌کنیم ،اظهار داشت: امیدوارم با خاک کردن ویروس منحوس کرونا و شکست آن با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم تولیدات را افزایش دهیم و بهترین کارها را روانه پخش کنیم.
صاحب امتیاز نشریه رخصت پهلوان گفت :چون از کودکی عاشق ورزش پهلوانی و کشتی بوده‌ام می خواهم بعد از فیلم باشگاه زن ذلیلان که یک کار کمدی اجتماعی است ،باز هم به سراغ ساخت فیلم هایی با مضمون پهلوانی بروم و دین خود را به این ورزش ادا کنم.

تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد ادامه داد :دو طرح پهلوانی آماده دارم که یکی را جهت ساخت به شبکه دوم سیما و دیگری را به شبکه امید ارائه دادم که نتایج مطلوبی هم به دست آمده است لذا امیدوارم به زودی اجرایی شود.
محمد کریمی با اشاره به اینکه باید قصه پهلوانان این سرزمین به فیلم تبدیل شود گفت: از شبکه دوم سیما و شبکه نمایش که مجدداً در روز کشتی پخش این فیلم را در دستور کار قرار داده‌اند، بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم با پخش این فیلم یاد جهان پهلوان تختی دوباره زنده شود .
فیلم پهلوان هرگز نمی میرد با بازی جعفر دهقان ،سعید کریمی، پریسا گلدوست، مهدی فقیه، شیوا خسرو مهر، اسدالله یکتا، رحمان مقدم، زنده یاد منصورخاکی ،زنده یاد محمد برسوزیان ،زنده یاد حسین ونکی، غلامرضا اصانلو، حمید کریمی و کیانوش گرامی قرار است روز جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۸ صبح از شبکه دوم سیما و ساعت ۱۳ شبکه نمایش پخش گردد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>