زورخانه شاه مردان رفسنجان میزبان باستانی کاران پایتخت

اهالی زورخانه شاه مردان رفسنجان میزبان باستانی کاران پایتخت و اسلامشهری بودند و در شب ولادت حضرت زینب سلام الله علیها گوشه‌هایی از این ورزش را به طور مشترک به نمایش گذاشتند.
در این مراسم که با جشن و پایکوبی همراه بود علاوه بر ورزشکاران و مسئولین پایتخت و اسلامشهری تعدادی از هنرمندان هم حضور داشتند و از نزدیک به تماشای این ورزش نشستند و لحظاتی هم چشمانشان باران شد.
ورزش پهلوانی با ضرب و زنگ مرشد و با میهمان‌نوازی حاج آقا مقصودی پیشکسوت ورزش رفسنجان آغاز گردید و پس از آن سید رضا حسینی پیشکسوت ورزش اسلامشهر و رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه این شهرستان به داخل گود رفت و چشمه هایی از این ورزش را به نمایش گذاشت که با استقبال روبرو گشت.
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای اسلامشهر در حاشیه این مراسم به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: از اینکه در جمع باستانی کاران رفسنجانی حضور پیدا کردم به خودم می بالم و امیدوارم یک روز میزبان این عزیزان در اسلامشهر باشم.

وی اضافه کرد: به زودی سفرهای استانی را همراه با هنرمندان و دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای اسلامشهر آغاز خواهیم کرد و قصد داریم در این سفرها به دیدار پیشکسوتان ورزش استانها برویم و از آنان تجلیل کنیم.
دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای اسلامشهر نیز اظهار داشت: ورزش پهلوانی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید رونق بگیرد و این وظیفه بر دوش متولیان این ورزش است و در کنار آن ها یکایک ما نیز باید دست از تلاش بر نداریم. کریمی اضافه کرد : در این راه رخصت پهلوان و پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین در خدمت جامعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای همانند گذشته خواهد بود و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
مقصودی پیشکسوت ورزش رفسنجان نیز اضافه کرد :صله رحم یکی از سنت‌های این ورزش است که دوباره باید احیا شود و هم اکنون خوشحالم که ورزشکاران و مسئولین اسلامشهر در این گود حضور دارند .
وی اظهار داشت : این تعامل باید ادامه داشته باشد تا پس از خروج کرونا ورزش ما به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند. عکسهای یادگاری هم پس از ورزش از نکات مثبتی بود که بدون شک در رسانه‌های جمعی به ثبت خواهد رسید.
در این مراسم علاوه بر رئیس و دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای اسلامشهر، حمید کریمی بازیگر و مدیر اجرایی نشریه رخصت پهلوان، سجادی از مسئولین رفسنجان، پیغمبرزاده دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای رفسنجان ،حسین میرزازاده علیرضا جعفری و حسین حلاج فیلمنامه حضور داشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>