مشتاقی اعلام آمادگی کرد

بهرام مشتاقی پیشکسوت کشتی فرنگی کشورمان از توجه برخی تهیه‌کنندگان در تولید فیلم‌های ورزشی تشکر کرد و خواستار ادامه این روند شد.
وی در حاشیه مراسم افطاری پیشکسوتان ورزش در تالار سپیده به مدیریت خسرو ابراهیمی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : خوشحالم که تولیدات ورزشی در چند سال اخیر رونق گرفته و تهیه‌کنندگان و کارگردانان بسیاری به ساخت آثار ورزشی روی آورده اند.
بهرام مشتاقی ضمن تبریک به برادران کریمی به جهت تولید فیلم‌های پهلوانی اظهار داشت : از اینکه فرزندان دوست عزیزم زنده یاد عزت اله کریمی پس از انتشار رخصت پهلوان به سمت تولیدات ورزشی روی آورده اند به خود می بالم و امیدوارم در آینده نیز در این مسیر گام بردارند.
مشتاقی پیشکسوت کشتی تولید زنگ پهلوانی را هم مفید دانست و گفت : ساخت برنامه زنگ پهلوانی باید ادامه پیدا کند تا مردم علاقه مند به کشتی بیشتر با ورزش باستانی آشنایی پیدا کنند.
وی که در سریال پایتخت به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفته به پیشنهاد برادران کریمی جهت بازی در فیلم فرشته مزاحم پاسخ مثبت داد و گفت : اگر در جهت تولید این فیلم مثمرثمر باشم اعلام آمادگی می کنم و در خدمت این گروه خواهم بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>