حمید زین الدینی رئیس جدید ورزش پهلوانی رفسنجان

شهرستان رفسنجان در واپسین روزهای هفته فرهنگ پهلوانی با چهره رئیس جدید هیأت پهلوانی و زورخانه ای آشنا شد .
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در واپسین روزهای هفته فرهنگ پهلوانی مراسم معارفه رئیس جدید هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای رفسنجان در زورخانه امام علی این شهرستان برگزار شد و حمید زین الدینی به مدت ۴ سال به عنوان رئیس جدید هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای این شهرستان منصوب گردید .
در این مراسم ابتدا از خدمات اخشاء با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد و پس از آن حکم ریاست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای رفسنجان توسط میرحسینی رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان به حمید زین الدینی اهدا شد. میرحسینی رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان در حاشیه این مراسم ورزشکاران را به اتحاد و همدلی دعوت کرد و به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: امیدوارم با حضور حمید زین الدینی ورزش پهلوانی شهرستان رفسنجان شکوفا تر از گذشته شود و با اتحاد و همدلی میان ورزشکاران بتوانیم در سطح کشور دوباره بدرخشیم. وی آنگاه اضافه کرد : ورزش پهلوانی نیازمند حمایت همه جانبه است لذا باید از همین امروز که کرونا کمرنگ‌تر شده است در جهت رونق دوباره آن وارد میدان شویم.
در این مراسم بسیاری از چهره‌های شناخته‌شده ورزشی و هنری حضور داشتند که از آن جمله می‌توان به نام‌های رویگر رئیس اداره ورزش شهرستان رفسنجان ،محسن مساعی نایب‌رئیس ورزش پهلوانی و زورخانه ای کرمان، علی اکبر پیغمبرزاده دبیر هیئت پهلوانی رفسنجان، حسین میرزازاده، علیرضا جعفری، محمد کریمی دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای اسلامشهر و تهیه کننده تلویزیون ،حسین حلاج ،سعید دروازه بان اشاره کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>