بهمن مفید : پهلوانی را از ایثار مردم و از محبت خالصانه شأن آموخته ام

جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای و اعضای هیأت تحریریه نشریه رخصت پهلوان از بهمن مفید پیشکسوت عرصه هنر و بازیگری عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین ،در پی بستری شدن بهمن مفید بازیگر قدیمی سینما به دلیل بیماری در منزل تعدادی از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای و اعضا تحریریه رخصت پهلوان در منزلش با این بازیگر دیدار کرده و جویای احوالش شدند.
در جریان این دیدار ،محمد محمودی پیشکسوت کشتی برای وی آرزوی سلامتی کرد و از ایشان جهت حضور در خیریه بیت الایتام شهرری دعوت به عمل آورد.
پهلوان محمودی ادامه داد: هنرمندان سرمایه های کشور هستند و باید ارج و ارزش کارشان را در زمانی که بین ما هستند بدانیم و قدردان زحمات شان باشیم.
او گفت : جوانان دهه های گذشته ،خاطرات بسیاری از کارهای ارزنده این بازیگر دارند و در واقع با بسیاری از نقش های او که ماندگار بودند ، زندگی کرده اند.
او افزود : در بسیاری از فیلم ها ما شاهد فرهنگ‌سازی در ورزش پهلوانی بودیم که نقش اصلی را هنرمندانی چون بهمن مفید ایفا می کردند .
او ادامه داد: در واقع بخشی از ماندگاری ورزش زورخانه ای و توسعه فرهنگ پهلوانی مدیون تلاش هنری هنرمندانی است که در این خصوص تلاش کرده اند.
در ادامه محمد کریمی مدیر مسوول پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین نیز گفت: بهمن مفید تاریخ ناطق هنر ایران در دهه های چهل و پنجاه است که آثار ماندگاری در تاریخ ورزش ایران از خود برجای گذاشته است.
او گفت: هنر ایران بدون وجود هنرمندان پیشکسوت ناقص است و نمی توان نقش آنها را در ماندگاری هنر ایران انکار کرد.

عیادت ورزشکاران و اهالی رسانه با بهمن مفید در منزل شخصی اش


وی تاکید کرد: جای تأسف است که در بیماری ها و درگذشت ها به یاد هم می افتیم و باید فرهنگ قدرشناسی را بیشتر در بین خودمان محقق کنیم.
سعید کریمی که خود از بازیگران سینما و‌تاتر کشور است ادامه داد: قدرشناسی از کسانی که برای زنده نگاه داشتن هنر این کشور تلاش کرده اند، وظیفه ی هر ایرانی است.
او گفت: هنرمندان سفیران فرهنگی کشور و هویت این سرزمین هستند و باید قدرشناس آنها بود.
رضا خرمدره نیز گفت : باید از کسانی در راه اعتلای هنر تلاش کرده اند ، تجلیل کنیم.
وی اظهار داشت : بهمن مفید یکی از این بازیگرانی است که به ورزش پهلوانی عشق می ورزد و در بسیاری از نقشهایش نیز این موضوع را به اثبات رسانده است .
محمد کهیلا ضمن آرزوی سلامتی برای همه پیشکسوتان هنر گفت : من در برابر تلاشهای پیشکسوتان هنر سر تعظیم فرود می آورم و امیدوارم خدمتگزار باقی بمانم .
در ادامه بهمن مفید از ابراز محبت پیشکسوتان ورزش زورخانه ای و اعضای هیأت تحریریه رخصت پهلوان قدردانی کرد و آرزو کرد تمامی بیماران سلامت از بستر بیماری برخیزند.
او ضمن قدردانی از ابراز محبت مردم تاکید کرد که هر آنچه در عرصه هنرانجام شده وظیفه ای است که برعهده اش نهاده شده و باید در برابر مردم ایران بهترین کارها را ارایه کرد.
او گفت : من پهلوان نیستم بلکه پهلوانی را از ایثار مردم آموخته ام، از محبت خالصانه شأن.که امیدوارم جبران محبت هایشان صورت بگیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>