رییس کمیته تربیت بدنی مجلس: از فدراسیون پهلوانی حمایت می کنیم

دکترمهرعلی باران چشمه (سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی) امروز در فدراسیون میزبان دکتر راستینه (رییس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی) بود.

به گزارش رخصت پهلوان آنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی؛ جناب راستیه نماینده محترم مردم شهرستان های بن، سامان و شهرکرد و رییس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان شماره ۲ این فدراسیون با مهرعلی باران چشمه، سرپرست این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که مسعود ملکی (سرپرست دبیری فدراسیون) و داوود آذرنوش (سرپرست دبیرخانه دائمی ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور) نیز حضور داشتند، باران چشمه در خصوص عملکرد و برنامه های آتی فدراسیون گزارشی ارائه کرد و خواستار حمایت کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس و شخص دکتر راستینه از ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق توسعه ورزش های زورخانه ای شد.

سپس در خصوص مسائل و چالش ها و مشکلات جامعه بزرگ ورزش های زورخانه ای کشور بحث و تبادل نظر گردید و آقای راستینه با اشاره به پیشینه و کارکردهای اجتماعی ورزش ملی و آیینی زورخانه ای در کشورمان، قول مساعد داد که با توجه ویژه و با تمام توان از این رشته ایرانی و ملی حمایت نموده و با پیگیری از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جهت تامین بودجه و اعتبار مورد نیاز و درخور شآن این ورزش اقدام تا به زودی این رشته کهن و اصیل بتواند به جایگاه خوبی در کشور دست یابد.

در پایان این دیدار مقرر گردید دکتر باران چشمه با حضور در یکی از جلسات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه برنامه های راهبردی و آینده  فدراسیون را در جهت توسعه، گسترش و همگانی کردن این رشته ورزشی و نهادینه شدن اخلاقمداری در ورزش کشورارائه نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>