جشن قهرمانی استقلال ۱۴۰۱ در هتل هیلان رفسنجان

جشن قهرمانی استقلال ۱۴۰۱ در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز در استان کرمان و شهرستان رفسنجان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین مراسم جشن قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت به همت مدیر هتل هیلان رفسنجان، روز دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ به طور کاملا خصوصی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل فوق برگزار خواهد شد و در پایان نیز ضیافت شام با حضور اعضای تیم فوتبال استقلال، مس رفسنجان، مسئولین شهرستان رفسنجان، اهالی رسانه و تنی چند از هنرمندان برپا می شود.
این گزارش حاکی است مراسم جشن قهرمانی قبل از دیدار هفته بیست و هفتم بین استقلال و مس رفسنجان برگزار خواهد شد.
جلالی مدیر هتل هیلان رفسنجان در همین رابطه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : با قهرمانی زودهنگام آبی‌پوشان پایتخت ،تصمیم گرفتیم با حضور تیم استقلال در هتل هیلان رفسنجان و موفقیت‌های تیم مس رفسنجان و پیروزی اخیرش مقابل صنعت نفت آبادان در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز جشن کوچکی را در هتل هیلان برگزار کنیم.
وی در ادامه اظهار داشت : این نوع حرکت های فرهنگی و ورزشی در آینده نیز استمرار خواهد داشت و بدون شک به سال ۱۴۰۱ ختم نخواهد شد .
مدیر هتل هیلان رفسنجان اظهار داشت: برای تیم ملی کشورمان نیز در مسابقات جام جهانی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با نمایش خیره کننده آنان دل مردم عزیز ایران نیز شاد شود و ورزش کشورمان پس از خروج کرونا دوباره به رشد و بالندگی دست پیدا کند .
جلالی در پایان ضمن تشکر از تمام کسانی که او را در برپایی این جشن یاری می‌کنند، اظهار داشت: در آینده نزدیک نیز قرار است میزبان هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون در هتل هیلان باشیم و در تولید فیلم فرشته مزاحم نقش کوچکی را ایفا کنیم

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>